Wanneer jij weer eens met familie, vrienden of vriendinnen hebt afgesproken bij een gezellig cafeetje om bij te kletsen, gaat dit vaak gepaard met een heerlijke kop koffie. Wanneer je voor een lekkere koffie in de horeca gaat, wil je natuurlijk wel dat deze goed is. Het is daarom voor horeca zaken ook erg belangrijk om goede koffie aan te bieden aan hun klanten. Om er zeker van te zijn dat jij de juiste koffie aanbiedt, zou je een aantal tests kunnen doen. Het resultaat van die tests zouden kunnen leiden tot een nieuw koffiemerk, of misschien is de uitkomst wel dat je bij je huidige merk blijft. Het is vooral belangrijk om naar je klanten te luisten. Zij moeten uiteindelijk allemaal tevreden zijn met jouw koffie.
Ik wil overstappen naar een nieuw koffiemerk
Wanneer jij in jouw restaurant hebt gemerkt dat klanten niet tevreden zijn met de koffie in de horeca, is het tijd om een nieuw merk te introduceren. Om geen onnodig verlies te lijden, is het aan te raden om de oude koffie eerst op te maken. Vaak gaat dit in abonnementsvorm. Het is dan ook aan te raden om dit tijdig stop te zetten. Wanneer alles op is en alles is afgehandeld, kun je jouw klanten een heerlijke kop koffie aanbieden. Je zult merken dat je dan veel complimenten zult krijgen over dat de koffie heerlijk is. En wie weet bestellen ze er nog wel een…